woensdag 12 oktober 2016

Rommelige maand

Het wil nog niet echt opschieten met de generator. Als het een gemaakt is blijkt er weer een ander probleem te zijn.  Twee keer met de Ferry naar Butterworth geweest om onderdelen op te halen, altijd leuk zo'n dagje. Het heeft wel wat die oude dingen, eerst de auto's erop en dan gewoon aansluiten met de brommer. Een retourtje kost  0.45 c brommer + 2 pers. echt geen geld.

Hans heeft veel hulp aan Chris de Amerikaanse buurman. Samen lopen ze alles na en hebben het nergens anders over dan de generator.  Ik luister ook wel maar ja alsof ik daar verstand van heb hahahha

Twee weken geleden kwam ik strompelend uit bed, spierpijn en al mijn gewrichten deden zeer,   hoofdpijn en koorts. Dat kan hier maar 1 ding zijn en dat is dengue fever/knokkelkoorts. Als je ook nog rooie uitslag hebt moet je met spoed naar het ziekenhuis maar dat had ik niet dus gewoon uitzieken.  Ze hebben er niets voor, gewoon paracetamol en slapen. Nou dat deed ik dan ook, dat slapen, zeker 16 uur per dag. Na een dag of 8 weer opgeknapt en nergens meer last van.

Van de week hoor ik een brul in de machinekamer, spring op en ja hoor, hij loopt!!!!!  Doet alles wat hij moet doen. Heerlijk.
het betere denkwerk
 
Alle rotzooi qua gereedschap kan opgeruimd worden na 2 1/2 maand, wat een opluchting. Hans kan eindelijk weer een dagje op de bank hangen.

We nodigen natuurlijk de buren uit voor een etentje en drankje.

Volgende maand weer een keer naar Langkawi, duty free shoppen en wat vrienden opzoeken in Thailand :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.